Jag vill ut...

Jag vill ut och resa nu, jag vill åka iväg.. Jag vill inte vara kvar i sverige längre det är så tråkigt, jag vill åka iväg, sola, bada, ha roligt.. give me, give me liksom... bara komma iväg och slappna av.. här hemma, även fast det är ledigt så har man typ ångest för att man inte gör något, för att det är väl tanken att man ska göra något? på en semester så tänker man inte så.. Jag vill åka iväg nu, på sol semester liksom, sola och parta lite.. Det är liksom det man gör när man är 18, tro inget annat och säg inte att ''ja, men det gör ju alla så varför ska vi'' JA just därför, annars kommer man ångra sig ''åh fan jag ångrar att jag inte drog iväg själv och upptäckte världen'' och det är det som är lite grejen, åka till nått ställe dit alla åker och träffar andra roliga människor, vem vet man kanske hittar sin framtida kärlek... man vet aldrig... ååååh fuck jag vill åka utomlands nu!! Liksom.. det var så jag hade lagt upp mina små planer, om jag inte fick sommarjobbet utomlands, så tänkte jag åka dit för att ha kul, men när det sket sig bestämde jag mig för ''ah språkresa'' tänkte välja den lättaste för den var en blandning mellen studier och semester.. Tyckte det var ett ganska smart drag att blanda in det..men.. det sket sig också och nu försöker jag bara övertala min mamma att vi ska åka, tyvärr omöjligt... jag hade tänkt ta lite av det som blev över av körkortspengarna för att kunna dra, men eftersom jag la ut 20 000 på mitt körkort, och 4000 på fallskärmskurs, blev det bara kvar 1000 kr kvar och det kommer man inte långt på direkt, så jag kör på övertalning...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0