Funderar igen...designer?

Funderar på att göra mina smycken och min typ av design mer sedd... Vet inte hur man gör... Men funderar på att kanske kontakta någon som kan hjälpa mig med det, jag menar hitta någon som kan tillverka mina smycken, jag håller mig till att designa och någon annan gör jobbet.. Men jag vet inte hur man gör detta.... Jag har fått höra många som tycker att jag gör fina smycken, okej jag tycker det är kul att göra något eget, men tillverka, nja inte i mass production, därför kan jag tänka mig att designa... Jag har till och med gjort en blogg för mina smycken som inte är aktiv än, jag vet inte vad jag ska skriva, jag har bara bilder på mina smycken där.. Jag gör inte saker bara för att sälja, jag gör egna saker till mig, beställningar, presenter m.m... Jag sattsar på personliga saker och även jävligt enkel design, men det är många som gillar det enkla jag gör... Jag vet inte om det skulle funka, men det är inte omöjligt, för jag vet många som vill ha mina smycken jag gjort...
 
Vad tror ni, är det något jag borde göra?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0