Awesome day!!

Asså vet ni vad? asså det flyter på nu asså, förra veckan tog jag körkort och blev klar med min grundskole matte, igår tentade jag av hela matte A kursen för, nej jag orkar inte plugga matte ett år till, så jag kände jag kan ta ett IG i en gymnasiekurs bara jag inte behöver plugga hela kursen ett år.... Men så igår så satt jag där på matte provet och gjorde allt jag kunde för att svara på så många frågor jag kunde, vilket blev många och inte nog med det, jag fick så många rätt så att jag fick godkänd på provet, eller proven (det var två stycken)  Så jag behöver garanterat inte läsa någon mer matte för nu är det klart och med godkänt betyg i hela matte A HALLELUJAH!!! Jag börjar bocka av grejer här nu asså, körkort - check, matte grund + matte A - check, andra året på gymnasiet - check. Nu är det bara kroppen som ska fixas sen är det klart och sen nästa år då ska jag iallafall försöka jobba lite mer i verkstan så att jag kan visa min lärare att min klass inte är så jävla dålig!
Btw.. Så köpte jag skor till fallskärmshoppning idag, sjukt, känns lite sjuktman ska gå fallskärmskurs nu faktiskt, lite konstigt liksom...

Sen har dagen bara varit allmänt awesome, åkte till skolan, fick veta om matten, åkte hem och böt skor och köpte blommor och chokladask till matteläraren jag haft som tack och för att hon går i pension nu.. till skolan, hämtade mina klasskompisar och min bildlärare, åkte upp till ett fik på berget, kent min hv lärare bjöd på fika, sen hängde några och jag kvar uppe på berget i den lilla djurparken och lekplatsen.. neer lämna dom på skolan, åka hem, fika med mamma och köpa skor, hem o spela fotboll med mackan och max och nu häääär och skriver om min härliga dag liksom :)




Kommentarer
Postat av: Pappsen

<3 <3 <3

2012-06-13 @ 19:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0