Äntligen....

Hahah nu kommer ni inte få några deppiga inlägg om min ångest över körkortet för nu jävlar har jag tagit det... Jajjemen det är helt sant, nu har jag körkort så nu har den stora stenen lättat från hjärtat och nu kan jag fokusera på andra saker igen utan att må dåligt över det! :) Han jag körde med var hel skön asså, han drog ett blondin skämt efter han sagt att jag klarade det liksom, och han pratade hela tiden och bad om ursäkt när han blev tyst i 2 minuter, men ska säga er att tack gode gud att han pratade med mig hela tiden, stämningen i bilen blir helt annan och det är så skönt! :) På tal om körkortet, jag var ju i Karlsborg på intensivkurs och det rekomenderar jag starkt, riktigt bra och jag ångrar inte en enda sekund och jag hade en grym körlärare och där var stämningen också helt fantastisk, vi tränade på de saker jag behövde och fokuserade rätt, teori lektionerna var riktigt bra, man lärde sig mycket kan jag säga! För 4000kr fick man 4 dagars pluggande med teori, 8 teori lektioner och 12 körlektioner, man höll på från klockan 07.50-16.50 måndag till torsdag, tog raster när man själv hade tid att göra det.. Men som sagt, riktigt bra personal, väldigt trevliga och fokuserade på rätt saker! Finns även typ två veckors intensiv också, men om jag säger såhär, för någon som kört mycket hemma och endast saknar vissa moment, så är 4 dagars helt perfekt! :)

Hahah jag bestämde redan i november förra året att, när jag tar körkort, samma dag ska jag hämta max på fritids utan att han vet det... And i did!
Jag körde upp
Berättade för folk/ facebook
Åkte med mamma hem
Tog mammas bil
Hämtade Max och firade med han
lämnade Max hos sin mamma
skjutsade mamma till skövde /släppte av henne
åkte till gammelfarmor och berättade
åkte till morfar men som inte var hemma just då
Åkte till mormors grav och berättade
Åkte till stan igen
Hämtade mamma
Åkte hem och firade
Happ här har ni min kväll liksom :P Hahah lite lustigt att ringa sin mamma och undra om hon är klar och undrar om man ska hämta henne, och sen hämta upp henne... Konstigt värre!!

Nej men jag ville bara berätta för er :)
Puss <3


Stolt... ooh yes! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0