Senaste dagarna...

Så slänger in ett par av de senaste som hänt kring mig nu då ;) Nej men jag är klar med fallskärms utbildningen så nu har jag fallskärms certifikat, och gjort 3 hopp efter min utbildning var av 2 av dom är 3manna (man hoppar tre stycken och håller i varandra på olika sätt typ) Skit kul asså! :) Jag har skaffat egen rigg (fallskärm) också en svart och röd färgad och jag kan ju säga så här WOOOHOOO vad kul det är att flyga kalott när den är lite mindre och man verkligen känner allt man gör med den, skit kul! :) 
Japp, sen här igår när vi hade mindre o göra så började vi bygga upp en liten mini stad här bland våra husvagnar här på aros, vi döpte staden till Cutaway Town, vi har t o m gatnamn på våra gator... Detta spårade ur helt och nu är vi helt inne i detta och måste fixa en flagga, nationalsång mm... Skydivers säger jag bara...
 
 
Sen har det hänt mindre roliga saker...För någon dag sedan så var det en hemsk, hemsk trafikolycka utan för västerås där en kille i 15-års åldern dog, han var lillebror till en kille jag gått i samma skola som och vet mkt väl vem han är...Jag fick även veta att en av tjejerna jag tränade i gymnastik var med i samma olycka och ligger nu nedsövd på sjukhuset med allvarliga skador, hon är i 16-års åldern.. Hoppas att Julia blir bra, såg ett inlägg hennes syster skrivit idag om att hon var rädd att förlora henne.. Vi hoppas på att det inte sker, det ska inte få ske <3 
All styrka till anhöriga <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Du är bäst Mandis!!!

2012-07-27 @ 09:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0