Riktigt kass...

Jag vet, jag vet! Jag är helt jävla kass på att uppdatera min blogg nu under sommaren, men jag hoppas att ni förstår det! Ni vet det är sol och skönt, man är ute hela dagarna, och ja alla vet ju typ vad man gör och det finns inte mycket o skriva då om man bara ska skriva om sin dag om ni förstår vad jag menar... Det är inge kul o läsa ett inlägg där det står ''halluuu idag har jag solat..'' Nej riktigt tråkigt... därför inget alls, men jag lovar er, att jag tror att jag kommer börja lite mer nästa vecka för då har jag mycket att skriva om på kvällen tror jag ;)
btw när vi ändå snackar om att sola... jag har brännt mig, något så in i helvete, på ryggen är det också, trevligt att sova inatt på en svidande rygg uuu... Bleeeeeöööö liksom xD

Nej men jag ville bara säga till er att jag är dålig på uppdatering under sommaren men jag har absolut inte lämnat er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0