Dåligt väder..

Mulet och allmänt tråkigt väder idag, då sitter jag inne och pluggar lite, håller på o svarar på alla 53 studiefrågorna i ''hoppa fallskärm'' boken.. Ja hörre ni, på onsdag börjar jag på riktigt min utbildning, ujuj så mycket filmer ni ska få sen från himlen.. vem vet, en autograf från gud kanske man har med sig ner ;) neee just kidding..
Satt och tänkte på det igår, jag älskar ju att flyga, inte just åka flygplan, men att vara där uppe i luften, jag drömmer ofta om att jag kan flyga, och nu liksom kommer man ju, inte flyga men man kommer var där uppe... Jag säger såhär, ni som aldrig hoppat, do it! min mamma är höjdrädd och har problem med att flyga och hon gjorde det och man tänker inte på hur högt upp man är, man tittar inte ner så liksom.. Man tänker inte på att man är 4 kilometer upp i luften direkt...
En bild från mitt 3e tandem hopp ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0