Tisdag - check..

Dåså då var denna tisdag avklarad SKÖNT! I skolan fick vi se våra nya lokaler som vi flyttar till nu i vår.. (vi bygger en ny skola och renoverar) Jag har mycket synpunkter jag hoppas dom gör ordentligt annars kommer jag att göra det själv! ;) Emh ridningen gick sjukt bra red Gäddan igen, hästen jag red sista gångerna innan jul och som sagt det gick sjuuukt bra! ansiktsmasken har varit på och jag räknar bara ner dagarna.. 4 DAGAR KVAR!!! Jag måste säga att det är en jävla massa hss, hss måste jag säga, man får höra minst en gång om dagen ''nej det kan jag inte säga för hon är i närheten'' Eller så försvinner mamma bort när hon pratar i telefon, inte så misstänksamt eller hur? ;) Haha men kul ska det bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0