Skriver av mig lite..

Det är något jag funderar på väldigt mycket.. Eller jag funderar och tänker väldigt mycket på hur mitt liv är, eller hur det hade varit om jag hade gjort si eller så. Det roliga med det, eller roligt är det ju inte men jag vet att jag mår så dåligt av det, men jag gör det konstant hela tiden.. Jag ska vara ärlig nu... Jag har en person som jag önskar att jag var i mitt huvud, jag vill så gärna vara den Amanda, ni vet det är nästan som den där känslan att man är fast i fel kropp.. nu menar jag inte att jag önskar jag var kille eller nått sånt, nej utan jag menar mer att jag önskar jag typ var en annan Amanda och den Amanda som finns i mitt huvud hon har en annan kropp, en bättre än den jag har nu, hon är bättre på alla sätt.. Jag undrar om det är den Amanda som funnits nu om jag hade varit någon annanstans i livet, jag menar om jag hade börjat på cirkus gymnasiet som jag ville, eller om jag hade hamnat på Gamleby eller någon annan dans och teater linjer jag sökte... Jag tänker ofta tillbaka på tiden innan gymnasiet, den tiden gör riktigt ont att tänka tillbaka till, åren innan gymnasiet var inte bra alls, jag trodde faktiskt att det var bra på slutet men det ändrade sig tyvärr också. Jag blir ledsen varje gång jag tänker tillbaks på den tiden, och ändå tänker jag tillbaka men det går inte att undvika, jag saknar ändå det som var bra och då tänker man på kanske just den stunden som var bra, men den leder alltid till den delen där man blir så sårad.. Det känns som att jag inte kommer ihåg tiden innan mina föräldrar gifte sig, jag kommer bara ihåg åren efter det och det är åren som gör ont.. Jag är ledsen på mig själv som ville straffa alla andra men gjorde det på det sättet som gjorde att jag själv var den som led av det i slutet.. Jag är ofta ledsen och besviken på mig själv, varje dag faktiskt, varje dag önskar jag att jag var någon annan, varje dag önskar jag att jag hade varit där jag hade velat vara.. Jag säger alltid ''Dont dream your life, live your dream'' jag vill leva mina drömmar, jag vill inte bara drömma om ett liv jag inte har, eller en person jag inte är. Jag vill leva det livet, jag vill vara den personen..

Det här är tankar som går runt i mitt huvud varje, varje dag och jag tyckte att det var ags att ni får veta mina tankar och funderingar..

Kommentarer
Postat av: bli vän med mig

hejhej skulle du kunna lägga till mig som vän på facebook, jag heter Dennis Junior Dynesius@fb det skulle vara as gulligt och snällt av dig

2012-01-09 @ 10:36:16
Postat av: Pappsen

Citat: "Jag är ledsen på mig själv som ville straffa alla andra men gjorde det på det sättet som gjorde att jag själv var den som led av det i slutet.."



Det är något du kan ändra på från och med nu. Det är upp till dig själv. Våga att ha vänner, kompisar. Gör inte så stor sak av allt. Bara för att man följer med på en fest innebär inte att man måste älska alla och att man måste träffas varje dag sedan. Följ bara med strömmen ibland.. Ta det för vad det är.

När det gäller kroppen är det också upp till dig själv från och med nu.. Det handlar om träning och kost. Men framför allt träning. Det vet du ju redan... men det handlar om att knyta näven i fickan och göra det också.. och hålla ut när det går tungt. Det är ju för din skull du gör det. Ingen annans!!

Det gör mig ledsen att du känner dig ledsen. Men bara det att du har dessa funderingar och vågar berätta dem gör att du kan reflektera och ändra på din framtid!!!! så se framåt lite mer och bli den du själv vill. Men det är bara du som kan göra det!!!



Kör hårt framåt nu min stora kärlek.

Älskar dig!!!

<3 <3 <3

2012-01-09 @ 10:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0