Packar.. redan?

Hahah 5 dagar innan börjar jag packa inför helgen som kommer.. Ja men vafan då kommer allt gå så mycket snabbare och då slipper man stå där på torsdag kväll eller fredag morgon och ba NEEEJ!! varför hade jag på mig det i veckan, det vill jag ju ha i helgen!! Så det problemet löser man genom att packa tidigt :P Jag har även varit nere på stan och köpt nagellack och ansiktsmasker så att man kan vara riktigt vacker på lördag.. Man vill ju vara vacker under sminket också vet ni :) Åh på tal om sminket.. På lördag när jag fyller så blir jag sminkad och får håret fixat av Nina till festen, kommer bli sååååå bra :) Men som ni såkert förstår i detta inlägg så tycker jag om att förbereda, jag packar alltid typ en vecka innan jag ska åka, vart jag än ska, jag har provat kläder här hela morgonen så jag vet hur jag ser ut både på dagen och på kvällen den 14e.. Men jag får ju inte veta vad som ska hända, det är ju grymt läskigt!! Jag vet bara att det kommer hända saker, eller att vi ska göra något, men vad det vette fan, scary!!! Jag vet bara att jag måste kunna 3-5 låt texter.. Ja ni kommer väl ihåg att Mackan sa åt mig att välja 5 litar jag kan tänka mig sjunga? Han säger nu att det är bra om jag kan dom till helgen, så antar att vi ska göra något med dom, men vad det vet jag inte.. Jag sa till dom att jag tror att jag vet, då sa dom bara du tror att du vet, men det är inte det du tror.. Hummm... Ja vi får se vad som händer, jag vill bara att veckan ska gå fort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0