På tal om..

på tal om det där med om vad som är vuxet och det där, att man känner sig ganska pluttig när man är 18 ändå att man inte är så vuxen.. Jag kan ju säga att man känner sig jävligt ''vuxen'' när man är med små folket (yngre) Jag och Max är själva idag och han har en väckar klocka, den har han för att veta om det är natt eller inte, om den inte ringt så ska han somna om igen (i sin egen säng).. Så imorse kommer han ner prick 08.00 - Nu har klockan ring nu får jag komma in till dig, så hoppar upp i sängen och gosar.. Sen hade vi mys frukost.. Eller ja, han satt och sjöng massa låtar med Sean banan och jag satt och skrattade.. Haha så började jag och Max prata om vad man får göra när man är 18, och då kom vi ju till det att man får dricka alkohol på restaurang/ krogen och då säger Max - Jag har druckit sprit, det var jätte gott! Ja självklart sa jag nej du menar sprite? nej nej det var nått grönt med en örn på sa han, och öl var det inte sa han utan sprit, men ren sprit tyckte han inte om.. Vad snackar den ungen om?? 
Ja, nej.. Nu snart vid 12 tiden kommer Max kompis Ludde hit och leker och då bjuder jag på pannkakor, snacka om lyx dag för dom eller?  Men jag ska väl ta och plocka undan lite här nu då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0