MIN dag.. var BÄST!

Åh jag måste säga att min födelsedag var helt grym!! Allt var så bra och allt blev så jävla lyckat, ååh jag är såå glad :)<3 Pappa, Monica, David, Cassandra, mamma och Mackan, och jag såklart började dagen med hotell frukost, ja ni hör ju, bara starten är ju bra ;) Sen åkte jag, mamma och Mackan iväg på en överaskning till mig. Kommer ni ihåg att jag skrivit om att jag trodde att jag visste vad det var? Jag hade sååååå rätt ;) Vi åkte till Mackans kompis studio, jättefin studio där det har varit massa kända artister och spelat in, även han har jobbat/ jobbar med stora artister. Där, fick jag spela in en låt.. AAH det var ju helt galet kul, min största dröm är ju att bli sångerska och jag kan ju säga att den drömmen blev ju bara större nu ååååh så roligt det va!! <3 När låten var klar så åkte vi till Enköping där jag hae min fest :) underbara Nina kom och sminkade och fixade håret på mig och jag blev såååå fin, jag kände mig verkligen snygg ;) Sen mot lokalen och dekorera lite och sen kom gästerna :) vi käka lite och sen blev det dans ojojoj ;) dans till halv 1 och sen bar det av ut på krogen tills det stängde ;)

ÅÅååh det var en helt grym födelsedag måste jag säga, och jag är så glad att alla kunde och ville komma:) och talen sen då, åh jag höll nästan på att börja lipa några gånger och det blev ju inte bättre när dom spelade min låt och mamma gråter på ena sidan och bea på andra sidan, ja jag satt och tittade ner i tallriken jag, man blir ju så generad :O Thih men det är en dag man aldrig glömmer, det kan jag säga<3

Några bilder
    
   


Kommentarer
Postat av: Johan A

Härligt. ser ut som ni hade det riktigt skoj på festen :) Kommer man få höra låten här på bloggen?

2012-01-16 @ 19:55:52
Postat av: Pappsen

Det var du värd min underbara dotter!! <3 <3 <3

2012-01-16 @ 22:36:37
Postat av: Faster Luuu

Det var as kul!!! :)

2012-01-24 @ 20:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0