Meen ååh!!!

Jag blir så ledsen asså, ska man inte ens få känna sig fin när man fyller år eller? nej tydligen inte, man ser ju för fan ut som en jävla padda i allt man har.. Hur kul är det att ha på sig en klänning man inte tänk ha på sig? När du sett framför dig hur du ska se ut så blir det inte alls så, då känner man sig så jävla ful..och hur kul är det att gå runt och känna sig ful på sin födelsedag.. Sen vet man ju att et kommer bli en del kort den dagen, ah och vem fan kommer att posa på alla kort som tas dårå? Det är ju omöjligt, och man vill ju att alla kort som tas ska vara fina, inga jävla fetto bilder.. kul o ha dom här tankarna en hel dag och på sin egen fest.. '' Nej den klänningen är så och då ser benen ut som två klot!'' ''Nej den klänningen är så och då syns varje jävla kurva på kroppen, går inte!'' ''I dom skorna ser man ut o få feta ben'' ''Nej dom klackarna är för låga'' ''Dom skorna passar inte, fel färg''  Jag tror fan att jag önskar mig en fettsugning i födelsedags present asså...


Kommentarer
Postat av: Pappsen

du är så fin min kärlek!!

2012-01-08 @ 00:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0