Ibland är man ba bäst!

Ja så är det! Ibland är man helt enkelt bara bäst.. Igår undrade jag om min mamma var min mamma eller om hon var min chef.. Mackan fyller ju år nu den 28 och både jag och mamma är borta då så vi firade honom igår, mamma tog med honom på äventyr medans jag fixade mys här hemma (han visste inget) Men ni kan ju tänka er mamma liksom.. ''kan du ringa och avboka bordet på mangos?'' ''kan du fixa det här till vi kommer hem?'' ''du kan väl tända lite ljus, så det är mysigt när vi kommer hem?'' Ja och sen kom dom senare än vad jag trodde så maten började och också med.. Jag satt ärligt och funderade på om hon var min chef, jag kanske borde söka till nått sånt där ''Anna anka söker assistent'' liksom? ;) Nej så farligt va de inte xD Jag gjorde ju som hon sa åt mig o göra och sen så gjorde jag choklad fondue till dom som en liten överaskning från mig, och det var ju väldigt populärt kan jag säga! Sen vid 8 tiden åkte vi lite spontant till Bias och Emilie på lite vin (cider för min del, jag är inte vuxen än ;) ) och ''lördags mys'' Mycket trevligt och sen vid 11 tiden då åkte vi hem och körde singstar till halv 2 tiden JAG VANN ÖVER MACKAN FLERA GÅNGER!!! Mohahahah lite kul tke jag eftersom att han är sångare ;) Men det är bäst när man får välja låtar så väljer man någon han inte kan haha det är mitt trick ;)

Nej nu kommer det snart lite folk som ska fira mig här så jag borde kanske fixa det sista :) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0