Förändringar... Oh yes!

Jag har fått mig en tankeställare... När jag hör hur folk beskriver mig känner jag direkt ''Fan vad jag låter tråkig'' När vuxna beskriver mig beskriver dom mig oftast som typ lugn och harmonisk och att jag är så väl uppfostrad som inte springer runt ute på nätterna och super mig full hela tiden...Även mina vänner tycker om min lugna sida.. URSÄKTA?? Visst jag är inget ''problem barn'' Nej det låter ju som att jag är så grymt tråkig? en tonårstjej som är lugn och som inte super sönder skallen varje helg.. Okej visst det är väl lite mer än så, men förstår ni vad jag menar? När alla tycker att det är så bra att man är så lugn och försiktigt, vet ni hur tråkigt det är att ha dom spärrarna? Det är as tråkigt! Visst det är jätte trevligt att typ ba kolla på film och så med kompisarna eller familjen men det är inte kul att alla bara gillar den sidan hos mig? ''åh det är så bra att du är lugn'' Ja men i såfall tycker jag jävligt synd om alla andra som känner att dom tex måste supa sig fulla 24/7 för att kunna ha roligt/ trevligt med folk.. Jag har heller inte de behovet att jag måste supa mig full på en fest för att ha kul, jag vet precis hur man kan ha kul nykter och om man ska vara riktigt ärlig så är det ibland roligare att vara nykter.. Tänker er... Alla är så fulla att dom inte ens vet vad dom heter, dom gör roliga saker, säger en jävla massa roliga saker, dom kommer må jävligt dåligt dagen efter och dom kommer inte komma ihåg ett skit. Medans man själv får skratta åt att hela kvällen, må bra dagen efter och kommer ihåg allt.. Sen visst så har man ju liiite roligare om man har druckit, det har man men varför supa skallen av sig det är ju inte roligt? Eller är jag helt ute och cyklar nu eller?

Såå det jag ville komma till... Nu är det fan slut på det där tråk tänkandet, jag känner för att göra såå mkt galet just nu så jag vet inte ens vart jag ska börja... Jag vill inte känna mig som den tråkiga lilla tjejen som är så försiktig och aldrig går över gränsen, jag vill känna mig som den galna tjejen som finns inom mig.. ;)


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Kör hårt... MEN försiktigt. <3 <3 <3

2012-01-23 @ 12:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0