2 dagar kvar...

Ojojoj nu är det bara 2 dagar kvar till min stora dag... Jag måste säga att jag är fan nervös asså, som jag skrev förut i något inlägg, jag har ju ingen aning om vad som kommer att hända på dagen, jag får inte ens veta vilka som ska vara med då är alltså mina föräldrar med räknade. Jag vet liksom absolut ingenting och det gör mig såååå nervös måste jag säga, som sagt så tror jag ju att jag vet en sakt jag ska göra iallafall, men mamma sa att det inte var det, men idag fick jag musiken till en låt jag valt att sjunga, så jag måste provsjunga lite och kolla om den passar eller om det behövs sänkas eller höjas... Hummm... Självklart kommer ni att få veta vad som hände när jag har tid att blogg efter helgen sen ;) Känner att jag vill träna lite på texten också för att den verkligen ska sitta.. Ja, jag har ju listat ut att jag bara ska sjunga en låt nu iallafall eller det är det jag tolkat det som, eftersom att jag ska träna extra mycket på den låten och nu fick jag även musiken till den, det är inte samma som låten jag lyssnat på så jag känner lite också att jag måste lyssa på den ordentligt så att jag vet när jag ska sjunga och inte :) uuuuh så nervöst det är nu, wiii :D


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Spännande kärleken, spännande!! :-)

<3 <3 <3

2012-01-13 @ 07:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0