Vad vill jag? Hur känner jag?

Just nu känner jag mig helt sjukt vilsen i mig själv... Jag vet inte vad jag vill, jag vet inte vart jag vill gå i skolan, vad för något jag vill gå? och flytta? ska jag flytta då när jag ändå håller på? Åh jag vet inte jag känner mig så sjukt vilsen.. Liksom allt är så jävla förvirrande, och eftersom jag nu hela tiden går och tänker på vad jag ska göra osv så blir allt annat just nu så kasst och man vet ju inte vad man känner om något... Ååååh fan vad jag e trött på den här jävla skiten!! Det skulle vara så jävla skönt att ba ta sitt pick o pack och dra och börja om någon annanstans, där ingen kände en, där man skulle ha sååå jävla roligt.... Assååå åååh så frustrerande!!
Jag har liksom ba tappat alla lust,ork energi till att göra saker, jag har liksom bara gett upp allt... Ååååh!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0