Tro vad ni vill...

Vet ni vad jag gjorde idag? Jag var hos ett medium som höll på med tarotkort och andar... Jag vill nu säga att jag bokade inte själv, hon visste bara mitt förnamn och inget annat, när hon vände på korten och berättade om mig så blev jag nästan rädd, så mycket stämde det. Jag tänker inte skriva här vad hon sa det är lite mer privat, men det fick mig att tänka och även att, ja vad ska man säga.. slappna av mer? nej kanske inte slappna av men ta det lugnt kanske, visst det ha bara gått några timmar men jag känner det i huvudet... Ah asså som sagt det var nästan lite läskigt hur rätt hon hade om mig utan veta något om mig, hon såg saker som inte ens mina bästa kompisar vet om mig liksom.. Men ah shiiieet det var häftigt :)




Kommentarer
Postat av: Pappsen

Du får berätta allt i bilen på väg upp till Åre!! :-)

<3

2012-02-07 @ 21:16:59
Postat av: Mamma

De är så spännande hjärtat..nu får vi ses vad som händer:) hihihi..Häftigt med andar..:):)Puss



2012-02-07 @ 21:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0