I'm back!!

HEEEJ!!!! som jag förstått det har ni saknat mig här på bloggen?? KLART NI HAR!!  Nej men jag har kännt lite att jag inte velat sätta igång datorn, haft lite data paus och kommer säkert att ha det en stund till, men jag vet inte säkert... Men jag har iallafall tänk att skriva lite mer här på bloggen om mina tankar och funderingar och känslor mer, inlägg som tillexempel ''Förändingar... Oh yes'' Lite fler sånna inlägg hade jag försökt få till, för jag sitter nämligen varje dag och diskuterar på liknande saker eller ja, allt mellan himmel och jord...

Vet ni? Jag har börjat fundera på att byta linje igen... Jag känner även denna termin att jag inte riktigt trivs, eller jag vill inte detta tillräckligt mycket för att kunna göra ett bra jobb, jag vet inte men jag är så trött på lärarna och på hela skolan i allmänhet.. Jag har faktiskt hittat en linje jag skulle vilja gå men jag tänker inte skriva något om det nu det får vara ''hemligt'' ett tag till...

Men vad ni vill ni läsa om? liksom skriva om mina dagar känns ju lite tråkigt, det händer inte så speciellt mycket i mitt liv faktiskt.. tyvärr.. Eller jo det är klart det gör men inget som får bloggen att skina lite extra.. (ni som bloggar för står vad jag menar)
Försöker komma på om det är något jag kan skriva som händer i mitt liv just nu... Nja det är väl typ körkort, har inte så mycket kvar så jag lär ju få det nu feb/mar någon gång, jag ska väl försöka gå ner i vikt fortfarande, typ sjunga en jävla massa nu när jag vet att det inte är omöjligt... Nej som sagt det finns inte jätte mycket just nu som gör bloggen extra rolig att läsa, men jag ska försöka bättra den till 100% det lovar jag!
Men ni kan väl slänga in en kommentar om vad ni tycker är kul att läsa om, kanske ni har något inlägg jag skrivit som ni tycker är lite extra roligt, eller om ni vill ha mer bilder, filmer... dagen outfit, vad som helst! :)

puss på er ;)




Kommentarer
Postat av: isa

YEEY ! :)



'det är så surt när man sitter och diskuterar ett ämne i skolan så mycket, och sen när man kommer hem , så minns man inte vad det var man planerat att srkiva om det.



Men bilder vill vi se! i massor, med texter till såklart. Det gör allt så mycket intressantare.



Förresten. BYT !

Vafan, ska man ha en utbildning ska man ju ha en man tycker om !:)

2012-02-02 @ 22:03:42
URL: http://isablomgren.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Jag älskar att följa dina tankar och ditt liv...

2012-02-02 @ 23:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0