<3

Igår morse gick en vän till mig bort i cancer.. Det är så hemskt, i 2 år har hon kämpat mot den där jävla cancern men nu orkade hennes kropp inte mer. Hon blev bara 22år, då har man ju inte ens hunnit halvvägs känns det som riktigt... Men på ett sätt känns det ''skönt'' då behöver hon inte lida mer..

Jag lärde känna henne 2008, underbar tjej alltså och det är så jag/ vi kommer minnas henne. KOmmer ihåg när jag och mamma skulle lära henne cykla.. Ja det är något vi alltid kommer minnas, vi kommer ju alltid minnas dig vännen :)

Vila i frid Sandra<3


Kommentarer
Postat av: isa

Usch. Cancer är hemskt. Har förlorat många nära och kära till den hemska sjukdomen.. hoppas de snart hittar botemedel!

2012-02-26 @ 12:53:30
URL: http://isablomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0