Underbara stockholm

Asså Stockholm, vår fina huvudstad. Här kan man verkligen göra allt! Just nu när jag är här och har det trevligt i min julledighet så lånar vi en lägenhet MITT i stan, man går liksom ba ut så är man typ mitt i smeten! Haha det är liksom i stor staden allt händer, typ som idag! då såg jag The Hobbit igen på bio, denna gång i HFR, vilken skillnad på hela upplevelsen! Mitt i hela skiten så börjar det pipa helt nått så sjukt, jag ba men såhär var det inte sist jag såg filmen.. Sen... sen hör man "viktigt meddelande, utrym salongen pga brand, ta närmaste exit" det var säkert inte EXAKT i den ordningen dom sa det, men det var dom orden jag hörde! haha sååå det var bara att pallra sig ut i kylan, vi fick ju komma in efter typ 15 min igen och fortsätta titta på filmen. som bonus på de så fick vi fan ersättnings biljetter för det så det var trevligt! Dom är schyssta på SF!

Omg! asså jag tror inte jättemycket på ödet och sånt, men ibland så bara vet man inte varför man hamnar på en plats just då.. Idag var jag ute på tjejdag med Cassandra och efter vi varit till dom affärer som vi velat så ba helt random gick jag in på ett ställe, sen där inne låg en butik och omg jag hamnade just i den butik jag velat hamna i! hittade en grymt vacker nyårsklänning där inne! Otroligt!

Btw har ni sett The Hobbit? mycket, mycket bra film! Jag såg den först på nattpremiären och nu en andra gång här i sthlm, väldigt bra, Det sämsta är ju att man nu måste vänta ett helt år på nästa film.. Det kommer ju att bli tre filmer och äventyret har ju knappt börjat ;-) see it!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0