Titta vi lever!

Som jag sa igår! Jorden kommer inte att gå under den 21december, vilket var idag.. Jag sitter fortfarande och funderar på vad folk tänker på nu, jag menar dom människor som trodde att jorden skulle gå under, dom måste ju sitta någonstans just och tänka någonting.. Men vad tänker dom? Har en könsla av att dom tänker "ååh ett mirakel" och sen så spårar det ur... Eller så har dom blivit psykiskt sjuka och tror att dom är dom enda levande kvar på jorden.. Haha vilken chock de får när dom märker att dom liksom inte alls är de enda levande... haha ja, jag undrar verkligen vad som snurrar i folks huvuden alltså... Tänk alla dom som skjutit upp sina betalningar till efter den 21 eller beställt saker och valt att betala efter 21, bara för att få slippa betala... haha GRATTIS era fakturor och räkningar kommer nu och ni måste betala, hahhaha.. herregud, skadeglädje är den sanna glädjen eller hur brukar det vara?? haha ;-)

nää folket vet ni??
vi hörs imorgon, den 22 december ;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0