stockholm international horse show

Iår firar globen horse show 20 iår.. Själv är jag inte på plats iår, väldigt tråkigt tyvärr :-( Man skulle kunna säga att det är lite en tradition att åka dit, har gjort de i flera, flera år! Men jag sitter framför tv:n (kopplat in datan till tv:n) de sänder bara på svtplay nu för tiden.. både bra och dåligt kan jag tycka.. synd att de inte sänds på tv, men de bra är att man får se heeela showerna och tävlingarna! när de gick på tv så klippte dom bara ihop snuttar.. så ja för och nackdelar finns väl med allt :-) Men jag kan säga såhär.. folk som säger att hästsport är för töntar, ni bör kolla in de som visades på matinén.. majgaad säger jag bara.. bla shettisgaloppen var fan livsfarlig, 3 ryttare for av och en funktionär skadad, farliga grejer.. Har lite små klipp på telefonen som jag ska försöka lägga in någon dag :-)

men jag saknar globen, de gör jag! har även en dröm om att få rida i globen, inte som tävling utan shownummer, har alltid velat göra det, så får försöka lösa de innan jag dör :-)

fina djur de där hästarna <3
tänk när man själv hade häst<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0