skön fredag!

Åh underbart med fredag! Det har varit världens lugnaste fredag! började morgonen med att redigera bilder på fotografiskbild lektionen, sen sista provet i försäljning och service och sen sitta och öva på typ två scener från hamlet som ska spelas upp på svenskan på måndag och sen suttit uppe på hv och gjort prislappar till helgen! När jag kom hem då blev de skumbad och ba andas.. underbart, tagga ner efter en full vecka ocg uppladdning inför en full helg!! OCH nu sitter jag hemma hos några vänner på lite glöggkväll :-)
Imorgon blir de julmarknad, sen ska jag hjälpa yrkesvux med deras utställning, på söndag ska jag sälja smycken på julmarknaden här i stan.. lugn helg? näää full fart! Men sen är det bara att ge gärnet nästa vecka, då är det skriva klart det sista i samhällen, religionen och prata sista kapitlerna i försäljning och service, sen är de kurserna slut.. UNDERBART!!! Det är ju sista riktiga veckan nästa vecka, sen är det ju ba några dagar vi går sen är det äntligen det efterlängtade jullovet!

Det känns helt sjukt att det är jullov snart, efter jullovet är det ju liksom sista terminen.. O.M.G!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0