Mysiga jul!

Jag hoppas att ni alla hade en fantastisk dag igår med vänner, släkt, familj eller vem ni nu var med! Jag hade iallafall en underbar dag med min släkt och familj..
Vi började morgonen med en mysig julfrukost hemma, jag, mamma, Mackan och lilla Max.. väldigt mysig! sen öppnade vi lite julklappar. Jag har världens underbaraste familj, det säger jag bara! Sen åkte lilleman till sin mamma och vi andra åkte till skövde för att fira lite med släkten. Det var kalle och de var en jävla massa mat och jag hittade mandeln i gröten.. iår igen!.. Vi öppnade lite mer julklappar, och vi hade bara allmänt mysigt! En fantastisk dag och kväll måste jag säga! mycket mysigt <3

Hoppas ni alla hade de lika trevligt och mysigt <3














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0