lille jul!

Mmh kom hem från Marcus föräldrar för någon timme sen efter att ha haft en fantastiskt trevlig kväll med människor man håller kärt... vad gammalmodigt det lät.. Människor som man tycker om helt enkelt! Ätit fantastisk god mat, träffat tomten, fått julklappar och bara haft ett mysigt julfirande!
Intressant med klass1 varnings storm ute, kommit flera dm senaste timmarna och blåser helvete! Såklart var det jag som var chaffören denna kväll och fick köra i detta väder, ute på landet på icke plogade vägar, där de även blåst in en massa från sidan... Det var intressant men vi kom hem levande idag också... Man kommer alltid hem levande med mig som chafför, så är de bara!

Jag hoppas att ni alla har fått en otroligt mysig dag och kväll <3

måste bara skriva, träffade en super gullig tant idah! Jag och mamma var nere på stan och hängde lite, så skulle vi fika och mamma frågar om vi ska gå till schnaffe snoppen.. det heter ju såklart kaffe koppen.. Jag och mamma as garvar och står dubbelvikta på torget och tok skrattar tills tårarna rinner.. Denna söta tant kommer då fram till oss och ba är så gullig! hon ba åh jag blir så glad av att se er så glada, man tänker tillbaka till förr.. det är så underbart att se två vänner ha så roligt... hihi hon skrattade lite när hon fick höra att det var mamma och dotter som var ute och hade kul... hihi asså hon var så härlig den där tanten! och så härligt att själv känna att man gjorde henne så glad :-)








Nej vet ni?
God natt och....
God jul på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0