juldagen...

Nej jag ska inte gå ut idag! Känns lite som att man är den enda som inte ska ut idag faktiskt.. Men jag är just nu påväg upp till stockholm för att spendera nästan 2 veckor hos pappa och Monica, kidsen är där fram till nyår också så det blir fullthus där i renoverings kaoset... haha men det blir mysigt ändå :-)
Men fyfan vad segt det är att åka tåg, jag har ju åkt denna sträcka ett antal gånger nu under mina 2 år i Falköping och har många fler resor framför mig... intressant... Men som sagt, så jävla tråkigt! 4 timmar tar det... 4 TIMMAR!! och de går så segt...men nu har jag "bara" 1 & 1/2 timma kvar på tåget... så segt!

Hoppas alla haft en fantastiskt mysig dag :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0