Jag måste vara blind

Jag ser mig själv som ganska dålig i skolan, "hon som får IG på alla prov och uppgifter".. Alltid när man ska få reda på prov och andra saker blir jag helt förvånad att jag fick högre än IG.. Som idag, så fick vi reda på betygen ifrån skriftliga nationella, jag var 100 på att jag skulle få ett IG. "det var riktigt bra" sa läraren och det är ett starkt VG och jag hade många mvg kriterier också.. man ba.. sa du vg? inte ig alltså?? oj fan vad bra... Jag har alltid sett mig som de där problem ungen som får IG hela tiden... Jag är kanske blind för mig själv eller så.. Folk känner tydligen mig bättre än vad jag känner mig själv... Eller så ba lär jag mig mer än vad jag tror...

Jag verkar iallafall inte se mig så som andra ser mig..



Kommentarer
Postat av: Monkan

Härligt att du börjar se vad vi andra har sett hela tiden <3

2012-12-19 @ 10:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0