Dagen före..

Idag är det dagen före julafton... Tänk egentligen så länge man laddar inför detta, så länge man går och väntar på att dagen ska komma. Sen är det bara poff över, man går i typ en månad och vara väntar, sen är det bara poff slut på en dag.. Det är lite lustigt faktiskt, hur de kan vara så.. Men så är det väl nästan alltid med allt, man väntar och väntar och längtar ihjäl sig, sen när dagen eller vad det nu är kommer så är det slut på någon sekund.. Finns väl en sak som de inte gäller på och det är väl typ barn, där väntar man 9månader och sen har man dom i resten av livet typ...
he, på tal om barn och jul... Tomten, jag förstår varför barn är rädda för tomten, jag menar det är en stooor man som bara dyker upp en gång om året, har gigantiskt skägg, har mörk röst och letar efter snälla barn.. han stalkar öven alla året runt för o veta om alla varit snälla.. haha när man skriver det så, så blir jag fan också rädd för den där snubben haha ;-)
Men han har ett jävla bra jobb, han ba kollar vad folk önskar sig och sen ber han massa nissar göra allt, sen gör han bara utlämningen.. haha soft jobb ;-)

Nej nu ska jag på med kläder och allt sånt där för ikväll åker jag ut och firar jul med mackans sida av familjen.. Mycket trevligt :-)



detta är dagens klädsel! en tomte topp, svart kjol, svart kofta, svarta strumpbyxor och tomteluva... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0