chillihoo

yoo bitches!! what's up..... .... ..öööh okej? har fröken Gyllenpanzar slagit i huvudet nu eller??
Nä det har hon inte! Hon bara kände för att skriva så förstår ni!
Har ni haft en bra dag? jag har haft en alldeles utmärkt dag ska jag säga er! Jag har inte gjort någonting!
Jag har bara tagit det lugnt och softat som bara den, tog ett lååångt bad på eftermiddagen med masssa massa skum och tända ljus. Det dåliga där var ju att jag råkade fylla på lite för mycket vatten, he.. he.. Men det gick ju att lösa, var ju bara att dra ur proppen nån sekund! så smart! Så iallafall, jag tog ett långt bad och bara andades och försökte koppla bort resten av världen.. Det gick bra, jag fick inga psykiska men av det! Sen har jag bara legat i soffan med mamma, käkat god mat, mys och kollat på film... Eller ja, hon pratar med hela sverige i telefon och jag kollar på film, så kan vi ju säga! vi ska inte ljuga här på bloggen inte!! Eller??? haha nej här ljuger man inte!





Åh visade jag er mina naglar för er igår? jag julfixade naglarna igår, blev mycket nöjd.. vill ni se??







Jag har använt ett rött nagellack som grund, sen ett rosa/guld glitterlack på topparna, sen vitt lack med dekorations pensel som jag kallar det, för att få de vita sträcken och rosetterna och de andra mönstret...sen liiite glitter i rosetterna! sen har jag satt in två "stenar" och sist ett överlack! :-)

See yaa bitches! ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0