Att göra.. ingenting..

Ibland är jag riktigt bra på att göra ingenting.. ibland så är jag riktigt dålig på att göra ingenting, vissa dagar så kryper det liksom i byxorna och man vet inte riktigt vad man ska göra... Då har jag insett att dom som bor med mig måste vara nöjda när jag inte har något att göra, för vad gör jag då?? Jo jag städar, jag städar och rensar ALLTID när jag har tråkigt, eller ibland när jah är irriterad och ibland när jag inte klarar av den jävla röra som det kan vara.. Ni alla vet väl hur det kan se ut i köksskåp? där alla skålar, bunkar, vaser, matlådor och annat bara ligger inslängt, sånt klarar jag bara inte av, de går inte! Det får inte seut sådär! Jah blir störd på det, så.. När jag har tråkigt då städar jag typ sånna ställen. Precis som tidigare idag, förutom att jag legat i min säng eller i soffan och kollat på tv så har jag rensat ut förrådet och dessutom varit iväg till sånna där stationer och slängt alla kartonger, glasflaskor och varit iväg och och pantat! ahaaa det måste ju vara helt umderbart att bo med mig som inte klarar av att det är kaos i skåp, garderober och liknande...

nu ska jag fortsätta min dag i min säng!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0