2012 - vilket år!

Då mina underbara läsare har vi kommit till den sista dagen på året 2012... Vad hemskt det låter! sista dagen, liksom... Men vilket år det har varit, jag måste säga att det har varit ett ganska så bra år för mig. Jag har lärt känna en massa nya fantastiska människor, jag har väl kanske insett att jag liksom inte längre kan sitta och deppa över att jag inte hamnade där jag ville uten får acceptera läget som det är... Sen att jag accepterade att jag går guldsmed sista året jag går där, ja det är en annan sak ;) Men jag har väl smått accepterat det nu.. Våren var trög, det var den men sen från isomras så har allt bara swichat.. Okej, jag får nog ta detta månad för månad tror jag för det poppar upp nya händelser i mitt huvud nu medans jag skriver!! 
En tillbaka blick från året 2012...
 
Januari
I januari fyllde jag 18år... 18 vilken ålder va? man får ta körkort och man får gå på krogen, man får rösta och man blir bara helt enkelt myndig.. Föräldrar behöver inte längre skriva på pappar från skolan, man får shoppa på internet... 18 är en bra ålder!
 
Februari
I februari var jag, pappa och Monica en sväng till Åre och roade oss en vecka... mycket, mycket roligt!
 
Mars
Jag vet inte om det hände något speciellt i mars faktiskt... hmm...
 
April
Vad hände i april?
 
Maj
Maj....Maj.... hände det något speciellt i Maj? ...... ne... inte vad jag minns...
 
Juni.
Oj Juni där började det hände grejer! 4 juni fick jag körkort efter ett par månaders plugg och en jävla massa tårar och hysteriska utbrott ;) haha nej men tillslut fick jag äntligen mitt körkort!  Jag blev även klar med min matte som jag ''kämpat'' hela min skolgång med, har i alla år haft stora problem med min matte och fick nu på gymnasiet en lärare som kunde hjälpa mig, jag satt själv med henne 2 dagar i veckan i 3 terminer och pluggade upp mina grudskole betyg i matte eftersom att jag hade ig ifrån grundskolan... i slutet av vår tid så slutade jag med vg i nästan alla matte prov, det vare ingen som trodde! Jag valde sedan att tenta av matte A kursen, för att jag inte orkade plugga ett år till, jag kunde ta ett ig i matte A... Men nej nej inga ig här inte! sätter mig och tentar av matte A kursen och får godkänt! damn så underbart!
Emh ja och jag slutade mitt andra år på gymnasiet också.. wow!!
 
Juli
I juli tog jag fallskärmscert.. helt sjukt va? Nej inte så kanske, det var väl på tiden att jag tog cert nu efter att ha varit i kontakt med sporten i 6år... fantastiskt!
 
Augusti
Ja, i juli och i början av augusti hoppade jag ju fallskärm så mycket mer blev det inte där! Jag flög lite luftballong också faktiskt, mycket intressant!
I slutet av augusti så började jag mitt sista år på gymnasiet, herrejävlar.... Det är nu jag vill säga en liten mening, men klarar inte av att säga den eftersom att jag var väldigt anti den meningen när jag började på gymnasiet... ahaaa
 
September
Vad hände i september?
Det har varit en del i skolan bland annat...
 
Oktober
Här började jag med mitt projektarbete, som blev en spridsvagn på ca 170g silver
 
November
extremt trist månad, här hände det fan inte mycket!
 
December
här blev jag klar med mitt projektarbete, Vi 5 som deltog på Ållympiaden tog oss ända till semifinal och hamnade på 4plats av alla 14 lag som var med.. Både lärare och rektorer var imponerade! Filmen the Hobbit hade premiär, som vi väntat!! Jag var med på inspelningen av den nya reklamfilmen/ musikvideon till ållebergsgymasiet..  Jag har laddat fan inför jul och ja.. nu är vi här, den sista dagen på året...
 
 
Asså... det lät inte alls som något händelserikt år när man läser detta, det har ju självklart hänt små saker hela tiden, men okej man kommer inte ihåg allt, och just nu när jag skriver kommer jag inte på allt, och ibland kommer man inte ihåg vilken månad vissa saker hände och då skiter man i att skriva de.. hahah!
 
Men nu laddar jag inför 2013... Året då jag tar studenten, året då jag ska visa världen att fan vad jag är bra! Året då ållebergsgymnasiet inviger sin nya skola, året då jag helt enkelt laddar inför en förändring eller kanske ska säga förändringar... Året 2013 ska bli ett jävligt bra år!!
 
Mina underbara, fantastiska läsare!
Tack för ett grymt år och tack så gryyyyyymt mycket för att ni läser och följer mig här på bloggen... 2013 ska bli ett bra år och ett år där bloggen ska uppdateras bättre!!
Tack för iår!!
 
 
 
See yaa next year bitches ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0