Vilken natt...

Asså herregud.. Det var nog den sjukaste natten jag varit med på, på mycket länge.. Asså jag åkte med lite folk ut på spökjakt så vi åkte till ett jättestort hus, kanske nått gammalt slott eller nått och gick runt där en stund och mja nej... Sen åkte vi till en stad och dom andra i bilen... inte jag, jag är oskyldig i detta!! gjorde massa bus... inget farligt så, så nej folk behöver inte oroa sig.. Men det var ju helt sjukt vem fan kom på det liksom xD Haha jag vet att jag skrev igår att jag skulle börja skriva mer på riktigt, men med detta vetta fan om jag vill skriva offentligt asså.. Hahah dom som undrar får väl fråga mig lite mer privat sen :)
Jag var iaf hemma vid halv 5 imorse och då var det kallt i mitt rum... ni vet sådär kallt man vill ha när man sover, men inte sådär kallt man vill ha när man är trött och halv frussen redan, så det var på med tjockis sockarna och sen hopp i säng :) Vaknade inte förrens vid 12 i förmiddags, och vet ni vad? det är fan sol ute.. men det är lite kyliga vindar... ska man skita i de och sola iallafall? hmmm....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0