Vilken helg...

Asså jag säger bara vilken helg asså.. Började med att åka till västerås i fredags morse, hängde där hela dagen gjorde två hopp med lite folk, skiiit kul! :) Handlade inför kräftskivan med Kakan och sen ba tog vi det chill och det blev en tok lugn kväll... Lördagen spenderade jag i Markan med kakan, ni vet jag är en jävel på att sälja ;) haha.. På kvällen blev det luftballongs färd, japp så nu har jag flygit luftballong också och det var tok grymt! Sen blev det kräftskiva.... Jag säger såhär... Efter den kräftskivan ska jag aldrig i hela mitt liv dricka snapps... För det första för att det är äckligt, det är verkligen inte gott någonstans! och för det andra för att jag fick gå och lägga mig klockan 12 utan att fått ha dansat.. Asså jag sa till kakan att jag vill ha kräftskiva, hon skrev ut på facebook att de blir kräftskiva.. Jag ville ha kräftskiva för jag va sugen på fest, jag ville dansa och så blev de inge dansa... besvikelse... Men jag är rätt nöjd att jag gick o la mig, jag var nämligen inte nått bakis igår, vilket man tkr att jag kanske borde varit efter de där 2 timmarna..... ujujuj... Nej man faktiskt, jag ska inte skylla på något, men jag tror att det kanske hade gått liiite bättre om man hade för det första inte slängt i sig champagne, 7 snapps, 5shots + dricka från brickan och en drink på 1.5 timme.. sen hade det säkert inte suttit fel med att ha ätit något samma dag... liksom en normal lunch och sen 7 kräftor är liksom inte det bästa att grunda med kanske.. Meeen det var kul så länge de varade iaf :P Sen lät det bara som att den där festen spårat ur totalt, så jag missa nog inget :) Sen måste jag säga att det var gulligt av Henna att komma till husvagnen o kolla hur jag mådde och satt och pratade med mig en stund, det va trevligt, då blev jag glad :) söta fallskärmskompisar man har :) <3 Det är det som är det härligaste med att vara där ute alla tar hand om varandra och man är som en stor familj :) <3
Ah nej som sagt, mådde prima ballerina i söndags, drog till Enköping och kollade på när kusinen spelade EP-cup final och dom spelade grymt och vann hela skiten :) Sen tog jag en sväng och träffade Patrik som jag inte träffat på över 3 år.. Vi var typ bästa kompisar när vi gick 6/7  till han börja gymnasiet.. sen ni vet så tappar man kontakten o sånt och sen flyttade ju jag hit till bonnhålan xD Nej men så det var trevligt och sen skjutsade pappa mig till tåget och så var man påväg hem till Falköping igen liksom...
Tack för en trevlig helg :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0