To-do....

Jaha... resten av familjen skrev tydligen en to-do lista till mig idag verkar det som... hmm.... Städa hela lägenheten, hämta en grej som är beställd på blommsterhandeln, köp kräftor, baka paj.... Vad hände liksom? vart tog min lediga-ligga i solen dagen vägen? hmmm... får ta de i helgen då, inte mer o göra med de.. Jag får se det posetiva allt att jag får dra på musiken på hög volym och sjunga som aldrig förr, nackdelen med det är ju att jag nu inte kan sluta sjunga, det ba är ju för härligt.. tycker jag... Oj... såg fan nu att jag inte skrivit nått på nån dag... kan ju säga att det blev inte åka till stugan o sola som jag skrev i förra inlägget... Nej, det blev en shopping sväng till skövde med Leonie, sen sov hon kvar och igår tog vi en sväng till Lysekil, kungshamn och smögen, mycket trevligt :) Sista dagarna på sommarlovet ju, då ska man njuta så mycket det bara går... det är ju även sista sommarlovet någonsin, jag tar ju studenten nästa sommar och då är man ju arbetslös, man har ju inte lov :P hihihi fast nej... arbetslös tänker jag inte vara jag ska fixa jobb i höst redan så att jag kan betala av min hopputrustning och så att jag kan hoppa nästa sommar, kanske åka en sväng till någon vindtunnel eller kanske åka med på den där usa hoppresan som dom små planerar just nu... Det skulle vara sååå kul att åka med på den, coolt o få hoppa fallskärm i florida woop woop  :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ja det skulle vara såååå kul om du kunde följa med!! Hoppas jag kan och har råd också...

2012-08-17 @ 12:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0