Söndag igen..

Visst var det förra söndagen jag sa att söndagar är en konstig dag? bara för att man älskar den men ibland verkligen hater den? .... Idag är en jag hatar söndagar dag, bara för att jag vet att det är skola imorgon... usch...
 
Meeen därför tänkte jag nog skriva om natten iställer för ett deppigt inlägg om söndagar och skolan... :)
 
Okej det va ju lite party igår då, jag och michaela började ''för festa'' lite hemma hos mig med lite vin och singstar härlig början ;) sen drog vi och typ alla falköpings bor upp till bredablick för där var ju E-type!! så upp dit, kollade på E-type och sen när han slutat spela så drog vi in till dansgolvet och dansade till 3 på natten... så jävla nice dom hade öppet en timma längre inatt GRYMT!! kom hem vid typ halv 4 tiden gick o la mig vid 5 tiden och så var de slut :P
haha nej men det var en riktigt rolig kväll och ja, jag skippade snapsen ;) haha nej men det blev inte så mycket alkohol denna kväll, några glas vin, en cider, en drink och en shot så det va väldans lugnt., Men de va så kul för vi skrattade åt en tjej som dansade så roligt på dansgolvet, sen efter en stund såg jag att det var en lärare från skolan hahah såå kul, träffade även mammas kompisar och så träffade jag lille Maxens mamma, min morbrors sambo från skövde.. hah och när vi skulle hem så kom de fram nån kille från skövde och snackade med oss, vi pratade om vilka uteställen som var bäst i skövde haha... aah herrejisses men kul hae vi och mycket skratt blev det :)
 
kvällen skor :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Låter som en riktig kanonkväll!!! Kul!! :-)

2012-08-26 @ 21:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0