Sommar sommar sommar..

Det är verkligen grymt fint väder ute just nu, det är strålande sol, inte ett moln på himlen och de blåser verkligen ingenting... Funderar nästan på om jag skulle åka till sommarstugan och sola lite, här hemma är ju helt galet tråkigt.. hmmm kanske ska ta o göra det... man kan ju inte tänka förlänge då kommer man ju aldrig komma iväg... sen får det nog bli träning i eftermiddag / kväll, va uppe på berget i förrgår och gick/sprang/intervall tränade lite så funderar på om man ska upp o köra de igen.. eller kanske springa upp för skidbacken kan va bra, då lär man ju få snygg rumpa ;) hihi Ah jag får se vad jag gör, jag måste iaf komma iform till årsfesten på aros, ojoj så kul detta kommer bli... har jag med ett finger i spelat är det inget halvdant som gäller ;)
 
som vi fallskärmshoppare säger... ''blå himmel till er!''
 

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Härligt att du kommit igång med träningen!!

2012-08-17 @ 12:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0