Snabbt här!

Drar igenom dagen lite snabbt här, för det är precis så dagen varit, allt har gått så snabbt!
började 8, började göra en pärlring, blev klar med den, vi fikade i skolan, slutade vid 3, åkte hem vid 20 över, hem tog det lugnt, packade lite för helgen då det blir en jävla massa intensiva grejer va! ah och sen så blev klockan mycket, och det är torsdag = städa, stadade lägenheten, kollade once upon a time och nu är klockan 21.20 liksom... vart tog dagen vägen??  Haha något jag insett idag är att björn, min hantverkslärare är så jävla rolig, det visste jag innan också men nu när jag verkligen, verkligen har honom som mentor o allt så är han ju bara för härlig skit rolig och han gör det så roligt att göra saker :) ah,jag påverkas mycket av människor omkring mig, bra och roliga lärare betyder att jag gör bra ifrån mig på lektionerna mhm så är det ;)
Nej fan jag ska inte sitta här så länge! upp 04.45 imorgon och börja fixa sig för att åka till stockholm på smycke mässa med skolan, och på kvällen blir det lady gaga konsert i globen med Monica, sen på lördag blir e väl en sväng till västerås och sen hem till falköping, lämna grejer och byta om och sen blir det matfestivalen i skövde... herregud vilken helg asså! Men man passar på när man är 18 vet ni ;)


Har glömt ta kort på dagens SKOR men det var ett par svarta skinn converse :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0