lite... ofokuserad?

Asså mitt huvud är inte med, inte alls jag känner mig helt slut i huvudet och det är bara andra veckan i skolan. Det börjar verkligen kännas att man gått typ 13 år i skolan, man är grymt skoltrött nu.. Jag skulle bara vilja åka iväg och ta det lugnt inte en massa plugg och elände just nu.. Haha bara det att jag höll på att åka till stallet en timme tidigare för att jag trodde klockan var halv 7 men den var ju bara halv 6... Asså helt borta jag ba kollade på klockan flera gånger och ja nu får jag ta och fixa mig, och sen sa jag bara hejdå och skulle gå ut när mamma ba men klockan är bara halv 6? har du bytt grupp? ... nej klart jag inte har det jag är bara störd i huvudet just nu åååh blää ni vet hur de känns, ni vet när man tittar på någon och ser att munnen rör sig och du hör att personene pratar men du hör inte ett skit av vad personen egentligen säger, eller att du tittar på något men du ser de typ inte, eller man regestrerar det inte.... usch usch inte kul o vara sådär asså...
 
 
men jag kan ju ge er en dagens klädsel dååå.. :)
 

Outfiten :)

och dagens skor blev det vita converse idag också :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0