Kort dag... nice...

Gick riktigt kort dag idag, började 8 och slutade vid halv 12 fett nice... fast det var ju pga att det var begravning för en schemaläggare som dött så det är ju kanske mindre nice... Tog med Moa och drog till skövde och hämtade ut min brush case jag beställde hem från KICKS i tisdags, tog en snabb sväng på Elins Esplanad och sen till falköping igen.. Och ja, det är torsdag och då är det städ dag här hemma då! har jag berättat om de? neeej det har jag ju inte! Här hemma har vi gjort upp såhär att om jag städar hela lägenheten varje torsdag, alltså grovstädar! så får jag 200kr, detta gör jag alltså varje vecka... Sen tror jag att jag skulle göra mat en gång i veckan också, men det där verkar vara lite suddigt, men då ska jag iallafall få mer pengar... Har detta system för att jag för det första ska betala av för min fallskärms utrustning och sen städar jag för att mamma vill ha städat och är villig att betala mig istället för att göra det själv ;) gulligt av henne tycker jag, sätter ungdomen i arbete... mjoojomän det är så det är :)
 
Dagens outfit :)
 
Dagens skor :) kör på rosa idag ;)
 
 
 
Min nya fina Brush case :) nu ska det bara fyllas på med fler penslar :) (penslarna ingick inte!)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Jaha. Det var så väskan såg ut..

2012-08-23 @ 19:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0