kör på ba!

Jajjemen jag somnade vid 2 inatt och gick upp vid 6.. 4 timmars sömn ja men det tackar vi för, jag har varit så jävla trött i huvudet hela dagen, men så jävla tur att vi haft första lektionen i alla nya ämnen idag så det va mest bara att sitta och lyssna på vad kursen handlar om... Ni kan ju ana lyckan som uppstog när jag insåg att alla kurser jag läser denna termin slutar till jul, dom är alltså bara den här terminen HALLULELIA, HALLULELIA som Simon i big brother 2011 hade sagt... tyvärr så försvann mina korta dagar för att jag var tvungen att lägga in en individuella val kurs, fast jag fick min fotografisk bild så jag är ganska nöjd ändå faktiskt :) Nej men asså, såååå nice att kurserna är slut vid jul, det betyder ju liksom att jag knappt har några ämnen nästa termin, det är mest bara hantverksämnen då och det är ju smart eftersom de är praktik och massa sånt där skit va :P
 
Dagens outfit :)
Dagens skooor :)
 
 
 
 
Asså kolla in den här texten.... det är svenska... asså inte konstigt att folk inte kunde läsa på den tiden, herregud jag har läst svenska i snart 13 år och kan inte läsa det där! Det är den äldsta text som är skriven på svenska från 1225 tror jag den var ifrån.. herrejisses säger jag bara.... texten under som man bara ser lite av (text C) fattar man ju lite mer av men ja... asså tackar gud för dagens svenska :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0