Härliga söndag!

Asså det är något med söndagar som jag både hatar och älskar... Jag vet inte varför men det är alltid härligt och vakna upp en söndag... varför vet jag inte... Samtidigt som söndag bara är ångest, bläää då är det skola dagen efter, en lång vecka framför en liksom... Humm konstig dag söndag, man både hatar och älskar den :)
Jag har faktiskt varit uppe på berget med mamma en sväng i spåret, gick/sprang 5km:arn drog några spurter också jag vann alla gånger ;) Nej men ni vet jag har ju sagt så många gånger nu att jag ska komma iform och bli smal och grejer, och nu tänker jag inte ba kö lite, nu jävlar nu är de bara sexy body som gäller liksom ;) Nej men liksom jag vill också kunna klä mig i vissa kläder och känna mig snygg, inte bara se tjock o pluffsig ut... Så de blir det ändring på nu, som sagt jag har sagt de förr men jag har inte tränat lite nu, och sånt där så det är bättre än innan :) Jag har ju liksom shopping förbud till jag gått ner till de jag vill ner till, och jag har massa presentkort på kläder för massa pengar som jag ba längtar efter att få shoppa upp... så i höst/vinter så baaam byter ut garderoben ;)
 
Pepp pepp!! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Heja, heja, heja!!! <3

2012-08-19 @ 18:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0