Fredag!!

Äntligen fredag, ellehur, äntligen fredag! hade en lektion idag mellan 13.20-  ca14.40, hade försäljning och service och har världens härligaste lärare så det var en soft och rolig lektion.. Ja, annars idag har jag verkligen bara njutit av att det är fredag, sprang runt i morgonrock till 11 tiden och då vart de dusch.. sen har jag typ bara hämtat ut biljetterna till imorgon, E-type spelar här i Falköping imorgon så jag, Michaela och alla 30+:are ska dit och ha en kul kväll imorgon ;)  sen handlat lite mys till ikväll... Som ni märker en soft dag.... Och nu ikväll blir det mys, har fixat tapas, öppnat en fin amarone flaska och nu ska jag bara njuta och ha en mysig fredag kväll med min kära mamma och hennes fästman mackan.... haha fästman... ah okej mamma och mackan då.. :) Skolan denna veckan har ju varit sjukt soft, kan säga att nästa vecka börjar allvaret och då är det inte lika soft och kul längre.. bläää börjar med en massa nya kurser denna termin, eller detta år!... nej släpp de, nu är det fredag!! <3
 
 
 
Dagens outfit :)
Dagens skor :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Låter som en mycket bra fredag!!! :-) <3

2012-08-24 @ 22:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0