För att...

Nej nu tänker jag fixa till mig lite och åka till skövde... varför det vet jag egentligen inte, jag vill shoppa, men ska inte shoppa jag har ju ''shopping förbud'' som jag skrev igår va det va? Men jag tänker inte sitta hemma sista dagen på lovet och ruttna i regnet..Så det blir väl att åka dit bara för att... Så jävla nice med körkort asså då kan jag, osm nu åka till skövde när jag vill utan att någon måste köra mig eller att jag måste sätta mig på tåget... Som sagt, sista lov dagen... vilken ångest fylld dag! Kanske därför jag vill åka till skövde? slippa sitta och tänka på att det är sista lediga dagen, sista dagen på sommarlovet... sista dagen på sista sommarlovet.... ja ni hör ju man blir ju gaaaalen!!
 
See yaa later bitches ;) hihihih
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0