Folk asså...

Asså jag är så trött på folk nu... asså ba ååh lägg ner känner man ba, liksom jag blir så trött på folk som inte ser sina egna problem i problemet, utan bara skyller på alla andra... JA MEN DU ÄR INTE SÅ OSKYLDIG DU HELLER... Jag menar ingen speciell person i detta inlägg, jag pratar bara om detta i allmänhet! asså jag blir så trött på de, folk kommer tycka att jag är en jävla bitch nu närmaste tiden känns det som för fan nu smäller det, jag tänker inge gå och tycka synd om någon när jag ser att det är den personen som är problemet i situationen... ååh så trött man blir på folk ibland asså...
 
Ååååh lås in mig liksom xD...
 
Ja nej men jag börjar 13.20 idag så jag ska väl fortsätta gosa runt här i morgonrocken hihihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0