Firstday...

Okej första dagen avklarad... Den var grymt soft, börja halv 10, satt bara i verkstan och snackade med alla i klassen, sen lyssnade på när bibblan folket snackade om nått om projektarbetet, men som vi inte ska bry oss om ändå för vårt projektarbete är att göra nått i silver, det går inte att söka på det på nätet... sen lunch och sen sluta... Imon blir och också soft, sen torsdag blir det sluta 12, fredag vet jag inte hur det är...
Men vi har fett soft schema, börjar 8 varje dag, slutar typ vid 1-2 tiden på måndag, slutar efter 12 tisdag, till 6 on-tor. och sen börja 12 och sluta vid 3 tiden på fredagar... så det är ganska soft schema, slutar tidigt typ varje dag, s de e nice :)  Och så ska vi på smycke mässan den 31 så det är nice också, ska ju ändå upp till sthlm för att gå på konsert då, så då kan jag åka med skolan dit :) Hahah min engelska lärare som jag hade i 1an såg oss idag och blev helt till sig, ''ååååååh heeej tjejer, men herregud ni har blivit riktiga damer, vad fina ni är.. och 3e året, tänkt.. ååh ni är så fina, ha de bra'' Haha så kul när lärare blir sådär, då känner man ju faktiskt att man inte bara var någon elev dom hade, utan dom hänger med liksom... fast hon e fan bästa engelska läraren jag haft..
 
Ah nej men det va första dagen då...
 Outfit och dagens skor :)  Hahah jag körde bil i dom där skorna idag... Jag lykades men det va jävligt stört hahah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0