Ont...Överallt?

Ligger hemma och är sjuk.. kul.. jävligt kul!! Halsen gör ont och svag huvudvärk, har även upptäck att detgör ont i höger höft när jag står på ett speciellt sätt och ibland när jag går och imorse vaknade jag och har ont i handleden? Håller jag på o bryts ner eller? Nej jag skoja bara men som sagt är hemma idag och vila och försöker bli pigg, det är ju massa fest i helgen och då vill man ju vara pigg och kry, framför allt vill man ju kunna prata utan att behöva ha smärtstillande till halsen liksom :) Annars får man hoppas på alkohol, bästa medicinen ;) haha Nej då jag skoja lite ;)

Ni får ingen puss idag då! :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Jag var liten och oskyldig då :P Långt ifrån den person jag är idag...

2012-04-25 @ 18:43:30
URL: http://meneadesign.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0