Nu har jag bestämt mig..

Nej nu har jag bestämt mig... Ni alla vet att jag inte trivs i falköping och i skolan och sånt, och alla säger att ja men det är bara ett år lvar det står du ut med... asså nej.. Det gör mat inte, om jag tycker att det är ''mycket jobb'' nu tänk då i 3an där du då måste prestera riktigt bra på arbetena... Känns så jävla drygt att gå ett program med en sån inriktning när man inte ens vill jobba med det, det är ju så extremt jävla inriktat... Och falköping, staden gud glömde typ, nej asså... Jag har funderat och funderat här nu ett tag och bestämt mig för att flytta till pappa, vilket betyder att jag kommer hoppa av hantverk för jag pallar verkligen inte med att gå kvar där längre, skolan är inte så speciellt bra, det är bara ett rens kaos, programmet är tråkigt, och jag behöver inte den utbildningen och jag måste bort från stan.. Känns faktsikt skönt att få lämna skiten, det har bara varit mot gångar där, flyttade ju liksom dit för att börja om, få ordning på livet, och så blev det ju inte riktigt, men hoppas att det blir bättre nu när jag får börja om på nytt igen..


Kommentarer
Postat av: Josephine

Gör det som känns bäst! Håller tummarna för dig. :)

2012-04-01 @ 15:34:05
URL: http://mondoblog.se/josephine
Postat av: Isa Blomgren

Är du säker på att du ska hoppa av ? Förstår att det suger att gå kvar, men är sjukt svårt att få jobb utan examen. I alla fall när man ska komma ut på arbetsmarknaden. Men vem vet!

Dock kommer jag sakna dig som satan på hantverk..

2012-04-01 @ 21:25:38
URL: http://isablomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0