Ingen plugg människa..

Jag är absolut ingen plugg människa, jag har jätte svårt att plugga om jag ska vara ärlig, har alltid varit dålig på det, jag pluggar aldrig inför prov, alltså extra, jag lyssnar på lektionerna och hoppas på att det räcker, det brukar oftast räcka faktiskt. Men nu när det gäller det där jävla körkortet så går det ju fan inte? det är ju egentligen sjukt att du ska kunna en hel jävla bok utantill? det vet man ju själv om man har prov, inte fan kommer man ihåg hela boken? och jag är kass på att läsa, ni vet jag läser, men efter en stund så läser man utan att man förstår, asså man läser orden men dom åker inte in i huvudet, man tappar koncentrationen helt.. Och just nu är jag så jävla trött på den där körkorts teorin så det finns inte, jag har inte pluggat på jätte länge nu, jag tar mig inte den tiden som det behövs, jag har körkortet som högprio, men inte pluggandet... DET GÅR INTE IHOP! som ni hör och jag blir så frustrerad... Kan ingen ba ge mig det där jävla körkortet, jag kan köra bil jag lovar jag har kört ett tag nu kan man säga så vafan?? Nu är det ju riktigt pinsamt o ta det där körkortet hur jävla eftersom helst, pinsamt! GAAAH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0