Asså åååh fuck life..

Fuck this, ge mig ett nytt liv! Jag är så jävulskt jävla helvetes trött på det här.. Vet att jag skrivit de här miljoner gånger här på bloggen men vafan det är så jag känner, jag tänker inte ljuga ihop något  om att jag är så jävla glad och allt är underbart... För.. Det är det fan inte, långt ifrån.. Saker går aldrig som jag vill, ingenting i mitt liv har blivit som jag velat och jag är så jävla trött på det....

Det har alltid varit problem i skolan..
Jag kom inte in på någon av alla mina 6 program jag sökte till på gymnasiet, olika skolor, olika inriktningar, olika städer inte ens det hjälpte.. Utan man hamnar där man inte ens sökte, på ett program som är ett riktigt kasst program, där jag är så trött på folk som går där och framför allt på dess tjuriga jävla lärare..
Ligger efter massor med körkortet nu..
Folk har påverkat mig så att jag blivit den jag är idag och det värsta är att jag inte vill vara den personen..
Så har man gått upp en massa i vikt också bara för att man var tvungen att sluta träna något man tycker är något av det roligaste i världen, bara för att staden gud glömde inte har någon förening... fuck...
ååh det är så jävla mycket skit så denna lista skulle nog kunna göras as lång...

Det med gymnasiet gör mig fortfarande extremt ledsen inte bara att få brev efter brev där det står att man inte blev antagen utan att se alla sina vänner komma in på deras prgram som dom sökte och var så lyckliga för att dom skulle få göra det dom ville och vissa att få starta ett nytt liv, det gjorde också jävligt ont.. Självklart var jag glad för deras skull, men det är psykiskt jobbigt att liksom se alla sina vänner lyckas medans du själv inte gjorde de.. Jag kommer ihåg.. Jag älskar uppmärksamhet och ni vet alla pratade ju om sökningarna till gymnasiet och när antagningarna varit började man ju fråga vart alla skulle gå, alla tyckte att det var as coolt att jag sökt till circus gymnasiet i gävle, vilket innebar att jag skulle flyttat själv dit.. Alla tyckte att det var häftigt fan liksom circus? galet coolt ju! men.. när det sen blev dags för att svara på frågan ''vart ska du gå'' blev inte folk lika imponerade när man svarade att man skulle gå på iv... Individuella programmet, programmet för elever som är loosers, där man hamnar när man saknar betyg.. Folks reaktioner blev inte alls lika härliga längre och det var också jobbigt för man fick ju själv sen sitta och höra på när alla var så glada över vart dom skulle börja och hur kul det skulle bli osv... själv satt man där och skulle börja på ett program som inte ens ingår i gymnasiet egentligen... fuck life tänkte jag då... Vet ni? Jag ångrar lite ibland att jag tog ''chansen'' till att byta till hantverk, det var nämligen skolan som frågade om jag ville byta.. Jag ångrar att jag bytte ibland, jag kommer ihåg hur jag tänkte ''Om jag stannar kvar på IV kan jag plugga upp mig och sen dra härifrån fort som fan, eller så byter jag och blir fast här i 3 år'' Alla sa att jag inte skulle bli fast.. Så fel dom hade, jag får dagligen kommentarer som ''men byt program då'' jag kan inte... Jag kan inte byta, för jag har inte mitt betyg klart än så jag kan inte byta, för jag kommer inte in någonstans ändå det är som att söka om från 9an igen så det spelar som sagt ingenroll, för mina betyg har inte ändrats... fuck life... Jag är trött på folk som säger ''Ja men det är bara 1 år kvar du står ut'' PROVA GÅ PÅ EN SKOLAN SOM DU TYCKER ÄR KASS, PROVA SITTA RUNT 20-TIMMAR I VECKAN OCH GÖRA NÅGOT DU INTE ENS TYCKER ÄR KUL OCH PÅ DET HA EN LÄRARE SOM STÅR O KLAGAR PÅ EN, HÅLL BARA KÄFTEN FÖR FAN!! Prova det och se om du också pallar 3 år.. visst 1 år är inte mycket, men på det året ska du prestera bra.. PROVA PRESTERA BRA I NÅGOT DU TOTALT SKITER I JUST FÖR ATT DU TYCKER ATT DET ÄR SÅ JÄVLA KASST OCH DU SKA ALDRIG HA NYTTA AV DET!!!

Jag sa att jag skulle ha 3 grymt roliga år på gymnasiet fick jag det? ne det skulle jag inte säga och på ''köpet'' fick jag en utbildning som jag sen slänger i sjön för att jag aldrig ska hålla på med det igen, känns ju jävligt onödigt tycker jag!

Fuck life...


Gammal bild!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0